Czym jest aplikacja VisiMed?

Aplikacja mobilna VisiMed zapewnia Pacjentowi szybki dostęp do historii leczenia zgromadzonej na Indywidualnym Koncie Zdrowotnym.
W wyjątkowo wygodny sposób i bez wychodzenia z domu pozwala umówić się na wizytę lekarską, czy zamówić receptę na kontynuację leczenia.
Pomaga również w prowadzeniu domowej apteczki i kontroli dawkowania leków.

PIERWSZE KROKI

Na początku musimy odnaleźć aplikację w “Sklep Play” lub “App Store”.
Naciskamy na przycisk “Zainstaluj”. Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji należy odnaleźć ją na naszym urządzeniu oraz naciśnięcia na ikonę:
Powinno otworzyć nam się okno aplikacji:
Jeżeli posiadamy Indywidualne Konto Pacjenta OSOZ (Patrz: ZAKŁADANIE INDYWIDUALNEGO KONTA ZDROWOTNEGO OSOZ)
W oknie tym w polu
(1) wpisujemy nasz login do konta jeżeli takie już posiadamy i w
(2) nasze hasło.
Jeżeli chcemy założyć nowe konto naciskamy na pole
(3) “Załóż i aktywuj Konto”. 
W oknie tym wypełniamy:
nazwa użytkownika (1) – jest to login, którym potem będziemy logować się do aplikacji,
hasło (2) którym będziemy logować się do aplikacji,
potwierdź hasło (3) – powtarzamy hasło z pola (2).
Następnie naciskamy na przycisk “Dalej” (4)
Powinno otworzyć się nowe okno:
W pierwszej kolejności, przechodzimy do “uzupełnij wizytówkę”, w której podepniemy naszą kartę OSOZ albo taką utworzymy. Powinno otworzyć nam się okno:
W oknie tym naciskamy na przycisk “Dodaj”. Pojawi nam się menu z którego będziemy mogli albo dodać już istniejącą kartę OSOZ albo stworzyć nową.
Jeżeli chcemy dodać kartę, która już istnieje, należy wybrać “Zarejestruj kartę”. Jeżeli chcemy wygenerować nową kartę należy wybrać “Nowa karta”. Pojawi się okno, w którym należy ustawić PIN do karty:
Uzupełnienie wizytówki.
W tym miejscu należy uzupełnić swoje dane, czyli imię, nazwisko, pesel, numer telefonu oraz adres email. Inne dane są opcjonalne.
Teraz możemy przejść do menu głównego i nacisnąć na kafelek “umów wizytę”. W oknie tym, jeżeli chcemy umówić wizytę wybieramy na kafelek “Umów wizytę”. 
Na początku wybieramy lekarza jaki nas interesuje.
Jeżeli chcemy zastosować filtry i wyszukać konkretny typ wizyty np. Wizyta prywatna, Wizyta NFZ czy formę wizyty możemy to zrobić naciskając na “Filtry”. Otworzy nam się dodatkowe okno (Rys. 10.):
W oknie tym zaznaczamy opcje, które nas interesują, a następnie zatwierdzamy je przyciskiem “Zastosuj”.
Teraz na liście dostępnych wizyt, szukamy tej która będzie nam najbardziej odpowiadać. Kiedy zdecydujemy się na jakiś termin klikamy na przycisk “Umów” (3) Rys. 9.
Teraz powinno otworzyć nam się okno, w którym wybierzemy objawy chorobowe, z którymi chcemy się zgłosić do lekarza:
W polu (1) możemy wyszukać dany objaw lub z listy wyszukać i wybrać za pomocą “+” (2).
Następnie naciskamy na “Przejdź do podsumowania”.
Pojawi nam się okno:
W oknie tym sprawdzamy czy wszystkie informacje, które podaliśmy się zgadzają. Jeżeli tak naciskamy na przycisk “Zarezerwuj”. Wizyta teraz powinna zostać zarezerwowana.