Ankieta satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej

Gwarantujemy pełną anonimowość odpowiedzi: Pana/Pani ocena satysfakcji z porady w poradni posłuży do opracowania programu poprawy jakości usług medycznych w Naszych Poradniach.

    Nazwa ocenianej Poradni:

    1. Jak ocenia Pan/Pani pracę personelu w rejestracji?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    2. Jak ocenia Pan/Pani możliwość telefonicznej rejestracji do poradni?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    3. Jak ocenia Pan/Pani warunki w poczekalni? (np. wystarczająca przestrzeń, miejsca do siedzenia,
    czystość)?

    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    4. Jak ocenia Pan/Pani dostępność do łazienek i WC?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    5. Czy sposób realizacji usług w poradni wg Pana/Pani jest zadowalający?
    TakNie

    6. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i życzliwość personelu pielęgniarskiego?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    7. Jak ocenia Pan/Pani poradę lekarską? (informację o chorobie, sposobie leczenia, profilaktyce)?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    8. Jak ocenia Pan/Pani ilość czasu poświęconego pacjentowi przez lekarza?
    Brak czasuMało czasuOdpowiednia ilość czasu

    9. Czy otrzymał/a Pan/Pani zrozumiałe i wyczerpujące informacje o swoim stanie zdrowia?
    TakNie

    10. Jak długo czekał/a Pan/Pani na umówioną wizytę u lekarza?
    0-30 minut30-60 minutPowyżej 60 minut

    11. Jak ocenia Pan/Pani uprzejmość i życzliwość personelu lekarskiego?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    12. Czy przebieg wizyty lekarskiej spełnił Pana/Pani oczekiwania?
    TakTak, ale nie w pełniNie

    13. Czy miał/a Pan/Pani dostęp do „Karty Praw Pacjenta”?
    TakNie

    14. Czy korzysta Pan/Pani z informacji umieszczonych na tablicy ogłoszeń?
    TakNie

    15. Jak ocenia Pan/Pani godziny pracy Poradni?
    Bardzo dobrzeDobrzeŹleBardzo źle

    16. W funkcjonowaniu poradni najbardziej odpowiada mi:

    17. W funkcjonowaniu poradni najmniej odpowiada mi:

    Informacje socjodemograficzne

    Wiek:

    Płeć:Mężczyznakobieta

    Wykształcenie:podstawoweśredniewyższeinne